tisdagkväll

Hej små gryn


Sitter just nu med gemensam-sång läxan och klurar. Man ska ta med sig några egna uppvärmningar, men många av dem jag kan står redan i vår bok. MEN INTE ALLA! Tack David för alla knasiga uppsjungningsövningar du lärt oss.


Nu måste jag knalla över till herrgårn. Snart börjar idol och är man inte där innan åtta får man ingen plats i soffan och då får man sitta på golvet.


Ikväll har vi övat med klassen, vi ska sjunga på en gudstjänst på söndag. Finnt det. Känns konstigt att göra såna saker med sin KLASS. Vi har ju liksom teorilektioner, språk, data, gympa och grejer ihop hela dagarna. Som vilken klass som helst. Och sen ba så är klassen en kör. Och så sitter man med klassen på kvällen och äter flingor och kollar idol. MYSIGT!! Kom på att jag har ju typ inte givit er några bilder på hur det ser ut här. Sååå....


Här är hemgården. Huset jag bor i med massa annat folk.




Detta nedan är studiegården. Här övar vi och har lektioner. Typ som en liten kulturskola, med lektionsrum, övningsrum osv osv




Dålig bild på FIN utsikt




En ärligare bild på mitt rum...... stööööök.




Får ta med bilder en annan dag. NU: Herrgårn. Herrå....

Kommentarer
Postat av: Karin

Gudtjänst? Hur var och när? Får man komma och titta? :)

2011-09-27 @ 23:22:08
URL: http://hejkarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0