godnatt....

HEJ HIHI
ikväll har vi hängt i herrn (herrgårn) och kollat på IDOL som äntligen dratt igång! åh! höstens kuligaste program.
annars har jag och karin stövlat omkring lite på a6 idag. a6 är bra. gillar a6. inhandlade en konsert-stass och två doftljus. så nu doftar mitt rum vaniiiilllllj. mmmm nomminom. imorgon måste jag öva. och städa. har inte gjort det än.... städat alltså. har lovat min toakompis att städa toan. måste... ska... snart... ja. imorgon! :)))

hanna (snygg tuff tjej i ny byxdress) sara (cool avslappnad tvåa i nyfärgat hår) och jag (tönt)


förresten

jag och speedy valde att matcha idag

vet inte varför riktigt

men han blev väldigt glad när han såg det

:') <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är också fiiin! Gött att du tog den bilden som inte blev kaos iallafall ;) :*

2011-09-04 @ 23:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0