worlds best stickycake

Heeeeeej


Sitter just nu på mysrummet mitt. Elementet funkar inte och det är kallt. Har varit lite på Jonnas rum (som klår skiten ur mitt rum i cosyness, finaste rummet i skolan typ) och kollat några avsnitt SATC. Har hört rykten om att det är någon speciell kläuppsigdag imorgon så har hängt fram finstassen på min stol! Funderar på att fläta samman huvudfjunen också. Men det känns ganska palligt? Aja, får se...

På fredag ska jag, Tove, Anton och Las (Lars, men vi säger Las. Laaaaas) åka till göteborg! Vi ska ha bilparty på vägen dit, uhn tss uhn tss, sedan ska jag mysa med Henki and Freddi and babyerik. Fick vähääärldens bästa recept på kladdis idag av Axel. Den ska vi baka då. Hoppas den blir lika bra som den vi fick hos honom förra söndan. Smakade typ himmel med sommarsås?!?!? Fatta den kakan?!


En bild på Laas hemma hos Axel. Han har precis ätit upp sin. Ser ni hur nöjd han är?


minnen...

Kommentarer
Postat av: Karin

haha, vadå sommarsås?

2011-10-12 @ 23:10:12
URL: http://hejkarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0