torsdag på GC

Hej allehoppa!

Nu sitter jag och Jullan på vårat hotellrum. Idag har vi solat, badat och ätit. Endast. Och så kommer hela vår vecka se ut. Förutom på lördag, för då ska vi på marknad.... ja. Nu har vi laddat upp på ballekongen med nötter och pringels och fördrink innan middan. Köpte en svinfin bikini idag på standen (det är världens längsta radda med restauranger, glassbarer och bikiniaffärer längst med stranden). Undrar hur det är med er där hemma i jkpng? Hur gick mässan ikväll? Var Mikke Strand nöjd med er? Hoppas det.


De har en naken-zon på hotellanläggningen, hihihihi. Är det emot nudist-etiketten att en påklädd människa pratar med en naken? Läste det i min bok nämligen.




Mofa är lite nervös med poolen. Han tror man kan simma utanför :) På lördag ska vi ha simtävling. Momo vs mofa. Tradition när vi är ute och reser.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Heeej! Vi saknar dig jättemassa! Mässan gick hur bra som helst o Michael var jättenöjd :) men idag när vi övade abba-vokalis så var ingen i altettan med, så det lät ... inte perfekt. Men Sara och Agnes är med imorgon iaf så vi hoppas att det ska gå bra. Kom ihåg ditt löfte om att ta med lite solbränna till mig!! Puss :*

2011-10-27 @ 23:09:17
Postat av: Karin

1. jag saknar dig.

2. jag är avundsjuk

3. puss

2011-10-28 @ 19:52:38
URL: http://hejkarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0