torsdagg

GUTEN ABEND, SCHÖNEN MENSCHEN!

idag har jag:
- varit på ensembleinfo (fick vokalgrupp och flöjtensemble, aha aha, oh yes oh yes)
- haft improvisation
- ätit god fesk
- haft min första sånglektion här med Ovis
- haft kör
- sprungit med emmy
jag är:
- trött i huve
- ful i håre
- liten
- saknar min babe lite också men är glad ändå


on my ooown....


ikväll är det mys i herrgårn. det är ingen herrgård utan ett vanligt internathus. men det är där man hänger om man säger så. själv har jag mitt hem i HEMGÅRDEN. bor i ett singelrum men delar dusch och toa med en golli tjej.
igårkväll hände något jobbigt. vi myste några stycken och kollade på tarzan i ett tvrum. efter en stund gick jag in i köket för att koka makaroner till mig, simon och jonte. efter filmen hämtar jag mitt makaronpaket, som är ganska stort och ganska fullt, och går ut i tvrummet. väl där LOSSNAR botten på paketet som jag har under armen (jag hade ställt det på diskhon och där var det visst asblött så botten höll liksom inte) och en miljon mackisar rasar ut över golvet. jag ba nae. jag tror inte det är sant. men det vare. kul att golvet typ var makaronfärgat så man såg dem knappt heller... men det löste sig! ingen gav mig onda ögat och jag får gå kvar!
so far so good




... missödet en stund senare. fick dock hjälp av fötternas ägare <3





Kommentarer
Postat av: Karin

On my own... Hahahaha!

2011-08-26 @ 00:08:42
URL: http://hejkarin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0