Lödda

tjatja bloggen,
drog ner till stan idag med ett litet gäng. till att börja med var vi ganska många, men eftersom jag och alva är sånna slowshoppers tröttnade dom flesta och vi fick fortsätta själva. men det var mys! handlade konsertkläder och lite annat, sedan tog vi en lunch på mackmakeriet. sjukt gott! gå dit!
har nyss varit i matsalen och fikat. det får alla elever som stannar kvar. och det var liksom inte en trist macka och ett äpple vi fick. vi snackar megasockerbullar, ostkaka, sylt och grädde, känner mig som svullo nu. :)))))) men jaja! dä ä ju lödda! ikväll ska vi mysa och leka (hoppas på maffia...?!?) och ba vara allmänt folkisiga.

jag, kicki och och tildis imorse dårå


anton med gofika i näven
alltså, jag har så otroligt ont i min vänstra hälsena (tror det är hälsenan?). matilda fick komma och hämta oss innan med bilen för jag pallade inte gå längre. vad ska jag göra?!? förutom ta ipren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0