onsdag vettni

Hejpåer

Ligger just nu i sänga i mitt nystädade rum! Imorgon ska vi ha "handens forum" och klippa oves får i regnställ. Vi kommer alltså vara iklädda regnställ. Inte fåren. Vore en söt syn dock. Ett dussin nakna får i regnbyxor. Hihi. Om det nu ska regna, det vet jag inte. Sen som inledning på dagen ska vi allihopa dansa zumba i månsalen. Kul! Sen drar vi ut på slätta.

Idag bestämdes det att jag och my man drar till göteborg för att mysa med min bror och hans familj i helgen! Ska bli sååå mysigt. Bestämde mig först för att ta tåget, men så tipsade Kajsa mig om ett billigt och bra bussföretag (med sköna säten!) som jag skulle kolla upp. Och så hittar jag en buss som går i perfekt tid, tar exakt lika lång tid som tåget, och istället för att betala 200 spänn kostar resan 59 kr!!!! Makalöst bra. Jag är så sjuhuukt nöjd. Bus4You hettere. Haha. Hoppas chaffisen är BUSSIG............................


Nä nU FåR DeT vA no0oG

Ska spela wordfeud nu
har typ 2 pers som spelar med mig
snälla utmana mig
snyggsporre heter jag

tack


/ cool tjej med fåraktig frilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0