min nya bädd.

hej gryn
idag är det torsdag. tors dag. ärtsoppsdag. har haft mysmorron med nybakta konsumfrallor och några avsnitt vänner. swe-eeeet. ska snart åka till hemtex med mor för att handla lite prylar till mitt rum (på skolan). vi var där härom dagen och köpte påslakan osv. mamma fick vara med och bestämma. jag fick en sängkappa. en sånhär alltså för er som inte vet:
man har den alltså under madrassen och så hänger den ner till golvet med en volang. som en kappa. essentiell och behövlig att ha på folkis i guess. nej men den är fin! sen valde jag (mamma) (nä skojar) (eller a) babyrosa påslakan och nya kuddfodral (två babyrosa och två vita med volanger längst kanterna). när min säng är klar kommer den nog se ut ungefär såhär...
...typ.
nu: hemtex! ska köpa tvålkopp.
hejhej!

Kommentarer
Postat av: Felle

Du är en bög

2011-08-18 @ 18:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0