dagens äventyr

goder afton båd herre og fru

klockan är 21.55 och jag är på rummet!! brukar ej lämna herrgårn förrens framåt halv tolv i vanliga fall. och komma i säng ca 00.48. men inte ikväll! yay! mini-wave!

haha alltså idol ikväll. "drar en gura. drar en bira. ELEKTROPOP...." åååååh det bästa jag sett! helt amazing snubbe. men när jag reste mig upp från soffan råkade jag ha ut en skål kallt nudelvatten över hanna. kände mig som en tölp. fick typ den här blicken av henne;


men! jag blev förlåten! som tur väl var!


annars idag så har jag väl... övat en del. och pluggat harmonilära. det är svårt. förstår ej ackord riktigt ännu. eller jag fattar ju en del. men mycket av det är sååå svååårt. karin fick hjälpa mig när det var som värst... hon är allt bra karin.


JUST TRYIN' TO UNDERSTAAAAAND......


när vi var klara tog vi GYO till coop. wroom, wroom.

nu ska jag sova. bonne nuit tout le monde!


fyllde på marförrådet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0