Jag AVSKYR svamp

Sitter just nu på bussen på väg mot götet, Henke, Freddan och Erik! Jag och Charliebarlie ska mysa själva med lillen hela kvällen, käka pizza (bestämde jag nu) kolla film (även detta) och leka med Erik. Han är 9 månader. Både liten och stor samtidigt. Lululululu.


Glömde berätta en grej om igår. När vi kommit hem från Oves, käkat middag, duschat (stank ull) så däckade jag från 18 till 20. Så ovärt. Sedan kravlade jag mig upp ur bädden och gick ner till herr för att umgås. Möttes av en tom tvsoffa och en annan hemsk syn; mina kompisar sitter runt matbordet och i mitten ligger det typ 10000000 svampar som dom rensar med tandborstar. HUA! Poppade popcorn för att kväva doften av trattkantareller (tror det var såna vanliga gula äckliga också, usch) satte mig vid bordet och undvek ögonkontakt med svamparna. Svamp är det värsta jag vet. Men det gick bra. Så länge jag slipper ta på dem, eller ännu värre - äta dem. Men sen skulle dom torka dem i ugnen och steka i smör och hålla på. Då fick jag nog och gick till rummet. Det finns liksom gränser.


Svampen kan jag vara utan men jag gillar er



Kommentarer
Postat av: Hanna

2011-09-23 @ 21:39:41
Postat av: Hanna

Åhh jag hatar också svamp!! Stackare! Vi får gadda ihop oss emot dom!

2011-09-23 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0