godnatt godnatt

Hej...
sitter på rummet nu, börjar bli sådär mysigt stökigt (måste städa imorgon...)
hjälpte emelie att städa korridoren idag, så vart jag helt lonely med dammsugarn inne i köket så jag passade på att ha lite uppsjungning och sångövning där inne. fick då reda på hur lyhört det är här i hemgårn *whoups*
vokalensemblem idag var kul! men kort lektion. 40 min. hann knappt vända blad så var den slut?!
ville sjunga mer. ÄLSKAR KÖR. ÄLSKAR STÄMSÅNG. seriöst. vill ha kör och sånt varje dag nu. och det har vi typ. :) wiee HAPPY!
efter middan hade vi långrep med storkören i nästan tre (!) timmar :) men symfonin och allt. repar inför carmina burana. kommer bli så na-haaajs. avslutade kvällen med lite yatsy i herrgårn. finnt de.


ove in action



noten po knäet mitt



min stäm-buddie amanda og jeeeeg (och saras hand)



axel med smörgås, hyvel och mjölk (och saras hand. men jag klandrar henne ej. sara har fina händer som bör visas upp! tataaa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0