helg på internat!

nu ni är skolan slut för dena veckan. första veckan avklarad. och jag är helt slut.
idag hade vi MOS (musik och samhälle). en 80 minuters lång quiz i musikhistora där johan spelade upp klassiska stycken från 1700 och framåt. "hur översätter man I Bergakungens Sal till engelska?" frågade han oss. "In the sale of burger king" svarade filip. det var kul tyckte jag. ikväll har jag varit i herrgårn med ett gäng och spelat spel och kollat film. müüüüsigt jö
jag har jääättejätte ont i min häl. tror det är för att det är så ga-aaalet backigt och asfaltigt här. så nu har jag smörjt med ipren......
'
ajajajajajajajaj........ fuuuten


vi roar oss i herrgårn med MED ANDRA ORD. bä-sta spe-let!


från vänster: sara, axel, david, lydia, filip, emelie, lars, alva, emmy, ester, gabriel och jaaaaaag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0