framme!

hej små barn
började dagen med att packa det sista, sedan åkte jag mamma och pappa iväg. nu sitter jag på mitt rum, har haft en mysig kväll här. mami och papi stannade kvar och hjälpte mig att installera mig lite i rummet. jag bor i "hemgården" sedan blev det scones mys med fina människor i "solgården". imorgon har vi upprop i "månsalen". alla byggnader har olika namn. måne och sol, vatten och vind, blommor och blad, lalala...
redo för avfärd!
mitt nakna rum
DÄR JA! (ser ni sängkappan? visst blev det fint!??!)

ena hyllan

ni får se fler bilder på rummet imorgon. då ska vi till ikea och handla en matta, nya gardiner och sånt.
jag, tilda, david, maja, simon, jonte (bakom kameran)
nu ska jag sova. upprop imorgon vid tio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0