bildregn från dagen

tjabba!
sitter just nu med carmina burana-noterna i knäet och lyssnar på spotify. sjunger mä och ser hur mycket jag kan utantill. sjukt vad vi har lärt oss på en vecka?!?!?
idag har vi alltså haft idrottsdag! alla klasser tävlade mot varandra i extre-heemt jobbiga, svåra, fysiska övningar, såsom:
- pussel
- fisk på krok
- vattenstaffett
- legobygge
- basketstraffar
- bygga långa ord med alfapetbrickor
- kubbling (kubb-bowling...)
- och typ masSSssa annat kuligt
vi vann nog... inte. blev kanske så ÄGDA av biblarna i de flesta grenarna. men det var kul ändå! här kommer lejte bilderr:
några ord vi fick ihop.......


vi fick se en legomodell som johan byggt (till höger. min flöjtislärare) sedan skulle vi återskapa den på tid, vi hade bara ett fel, de ni



in aaaaction



höger! vänster! höger! osv osv osv



kasta pinne


när vi var klara med..."idrottsdagen" tog vi klassfoto! ÅH! nu har jag alla mina fina klassisar och linje-homies på samma bild. ska tapetsera mitt rum med dem hemma i växjö. kommer ej klara av hemmahelgerna annars....

våra grymma tvåor


'
söta MU-ettor



MUFM! MIN FINA KLASS :'):')



hela gänget! meus amicus, meine gesellen, mina homies


nu ska jag öva sångläxa!
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0